eT - Umowa


Szanowny Agencie! W celu uzyskania dostępu do systemu euroTICKET lub odnowienia umowy (w związku ze zmianą danych firmy, numeru NIP lub REGON) prosimy o wypełnienie poniżej zamieszczonego formularza i wygenerowanie Umowy w formie pliku PDF, a następnie wydrukowanie jej w dwóch egzemplarzach, podpisanie oraz opieczętowanie i wysłanie na adres:


ITSOFT sp. z o.o. sp. k.
ul. Wadowicka 8a
30-415 Kraków


UWAGA WAŻNE: 
1) W przypadku gdy umowę zawiera osoba nie będąca właścicielem firmy należy dodatkowo dołączyć upoważnienie dla takiej osoby.
2) Prosimy podawać pełną nazwę firmy zgodną z dokumentami rejestrowymi.


Skonfigurowanie i korzystanie z konta agenta z możliwością sprzedaży produktów ubezpieczeniowych w modułach "Ubezpieczenia" i "Karty" jest bezpłatne.

Za dodatkową konfigurację sprzedaży biletów autokarowych w modułach "Autokary" (Połączenia Międzynarodowe i Krajowe) lub "WWW" oraz korzystanie z tych modułów naliczane są opłaty, zgodne z aktualną Taryfą Opłat dla agentów systemu euroTICKET On-Line. Opłatę konfiguracyjną za moduł "Autokary" (Połączenia Międzynarodowe i Krajowe) w kwocie 273,06 zł (222 zł netto) należy wpłacać za pośrednictwem płatności online, do których odnośnik pojawi się Państwu po zalogowaniu do systemu. Po otrzymaniu należności prześlemy Państwu fakturę.


Dodatkowo po podpisaniu umowy mogą Państwo zamówić na swoją stronę internetową:
- porównywarkę polis np.: PRZYKŁADY
- wyszukiwarkę online biletów WWW np.: PRZYKŁAD

 

Prosimy o dokładne sprawdzenie danych na wygenerowanej umowie, co pozwoli nam na szybsze i sprawniejsze nawiązanie współpracy.

W momencie wygenerowania umowy nasz Dział Obsługi Klienta zostanie automatycznie poinformowany o tym fakcie i rozpocznie procedurę przygotowania dla Państwa konta w systemie. Nasz pracownik skontaktuje się z Państwem telefonicznie w celu potwierdzenia danych i w ciągu 24 godzin prześle dane dostępowe do systemu.

Ponadto informujemy, że w celu sprzedaży biletów lub polis konkretnego oferenta należy podpisać z nim umowę agencyjną. Stosowne wnioski zgody na sprzedaż dostępne są w Strefie Klienta.


Na Państwa życzenie nasz Dział Obsługi Klienta może telefonicznie przeprowadzić kilkunastominutowe szkolenie z podstawowych funkcji systemu:
- sprzedaż biletu/polisy,
- zmiany na biletach/polisach
- rozliczenie sprzedaży

Wystarczy wysłać zamówienie na adres biuro@euroticket.pl podając swoje dane kontaktowe. Nasz pracownik oddzwoni do Państwa  celem ustalenia daty szkolenia.


Pełna nazwa firmy:
Nazwa zgodnie z dokumentami firmy
Adres siedziby firmy:
Ulica, nr
Kod pocztowy:
Miasto:
EURONIP/NIP:
Telefon:
Fax:
Adres email:
Strona WWW:
Wypełnić w przypadku zainteresowania modułem WWW
Imię i nazwisko osoby
upoważnionej do podpisania umowy:
Imię i nazwisko administratora:
E-mail administratora:
Co ile dni hasło administratora ma być zmieniane:
0-365 dni (0 - brak limitu)
Dostępne moduły:
Przy wyborze WWW należy również wypełnić
formularz WWW-Zamów moduł

Miejsce prowadzenia działalności

Dane takie same jak siedziby firmy:
Liczba zamawianych stanowisk:
Adres:
Ulica, nr
Kod pocztowy:
Miasto:
Telefon:
E-mail:

Kolejne miejsce prowadzenia działalności

Liczba zamawianych stanowisk:
Adres:
Ulica, nr
Kod pocztowy:
Miasto:
Telefon:
E-mail:

Przepisz kod z obrazka